وب سایت دنتال بینگ جهت ثبت سفارش میباشد و قیمت و موجودی کالاها پس از ثبت نهایی ، به مشتری اعلام میگردد
کامپوزیتی جدید با خواص آمالگام بنام Stela SDI

کامپوزیتی جدید با خواص آمالگام بنام Stela SDI

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
  • نوشته شده توسط https://www.sdi.com.au/pdfs/brochures/en-us/stela_sdi_brochures_en-us.pdf

Stela یک کامپوزیت سلف کیور خلاقانه با کارایی بالا است. استلا عمق پخت نامحدود و پلیمریزاسیون کم تنش ، بدون شکاف و حباب و نیازی به اسید اچ یا لایت کیور ندارد.


موفقیت کامپوزیت Stela به دلایل زیر میباشد :ترکیبی از مونومرهای رزین بدون BPA، پرکننده‌های بهینه‌شده ionglass™ (گلس هیبریدی اختصاصی بایو اکتیو SDI)، و مخصوصاً بهینه شده در سطح نانو ذرات سیلیس آمورف مکانیکی میباشد.
ویژگی برجسته Stela بخاطر سرعت کیور و ست شدن آن میباشد. مونومرهای Stela از زنجیره های پلیمری تشکیل می شوند و به طور همزمان این زنجیره ها به سرعت متراکم شده و به یکدیگر پیوند متقابل میدهند و شبکه پیچیده ای را تشکیل می دهند که پرکننده ionglass™ و سیلیس آمورف ، به شدت به یکدیگر متصل شده و باعث ایجاد یک ماده ترمیمی قوی و ارتجاعی می شود.
ست درمان سریع Stela Snap به دلیل ابتکاری مبتنی بر هیدروپراکسید است سیستم شروع که عاری از آمین سوم است. این تنظیم سریع را تضمین می کند.

ویژگی ها، ثبات رنگ خوب و نرخ تبدیل عالی.
پس از درمان، ماتریس Stela استحکام ثابت و قابل اعتمادی را ارائه می دهد
دوام برای تمام ترمیم ها فرآیند دو مرحله ای ساده را به حداقل می رساند
و خطاهای اپراتور و حساسیت بیمار بدون نور ، اچ یا کیورینگ ضروری به حداقل میرسد. Stela راه حلی برای تمام نیازهای بالینی شماست.
Stela در دو سیستم عرضه میگردد :
کپسول Stela و سرنگ Stela اتومیکس.

تکنیک سیستم استاندارد اچ - پرایم - باند - کیور ، زمانبر و حساس هستند و پتانسیل آلودگی و خطا را معرفی می کنند که منجر به حساسیت و شکست زودرس می شود.

Stela Primer همراه با Stela Capsule و Stela Automix سرنگ ساخته شده است. با هم، فرمولاسیون ها برای ارائه استحکام باند افزایش یافته در مقایسه با محصولات استاندارد اچ-پرایم-باند ترکیب می شوند.

تکرنگ: زیبایی شناسی آفتاب پرست

برخلاف بسیاری از کامپوزیت های خود کیور، استلا بدون آمین سوم فرموله شده است. نشان داده شده است که این افزودنی به زرد شدن ترمیم ها در طول زمان کمک می کند.با Stela، پزشکان می توانند مطمئن باشند که ترمیم های آنها ثبات رنگ طولانی مدت را بهبود بخشیده است.


Stela در یک سایه جهانی موجود است که با اثر آفتاب پرست برای تقلید سایه دندان های اطراف ایجاد شده است.

هر دو استلا پرایمر و کامپوزیت استلا دارای مونومر MDP هستند که یک پیوند شیمیایی قوی، بدون شکاف، با آب بندی بهتر برای دوام و بدون حساسیت را تضمین می کند.


Stela Primer به توبول های عاجی چسبانده می شود و احتباس های میکرومکانیکی (پیوند ثانویه) را تشکیل می دهد.


سپس استلا پرایمر از نظر شیمیایی به خمیر استلا (پیوند اولیه) می‌پیوندد و یک چسبندگی واقعی بین اتم‌ها یا مولکول‌های پرایمر و کامپوزیت ایجاد می‌کند.


برای دیدن توضیحات تکمیلی و جامع تر درباره ماده stela اینجا کلیک کنید


سبد خرید

علاقه مندیها

ورود اعضاء

ورود به حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام!
عضویت در وب سایت