وب سایت دنتال بینگ جهت ثبت سفارش میباشد و قیمت و موجودی کالاها پس از ثبت نهایی ، به مشتری اعلام میگردد
مقاله دنتال ادوایزر آمریکا در مورد باندینگ SE Protect

مقاله دنتال ادوایزر آمریکا در مورد باندینگ SE Protect

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
  • نوشته شده توسط https://www.dentaladvisor.com/evaluations/clearfil-se-protect/

CLEARFIL SE Protect یک سیستم باندینگ پرایمر سلف اچینگ/لایت کیور است. CLEARFIL SE Protect دارای فناوری و خواص فیزیکی مشابه با CLEARFIL SE BOND با دو ویژگی اضافی است:
آزادسازی طولانی مدت فلوراید و مونومر MDPB با اثر ضد باکتریایی و پاک کننده حفره.
کیت مقدماتی CLEARFIL SE Protect شامل 6 میل پرایمر، 5 میل باند، هولدر مخصوص قرار گرفتن دو تا باتل و سایر لوازم جانبی است.
سیزده سردبیر که هفت نفر از آنها قبلاً از CLEARFIL SE BOND استفاده کرده بودند، CLEARFIL SE Protect را در یک دوره شش هفته ای ارزیابی کردند. این محصول 98 درصد امتیاز بالینی را دریافت کرده است.

پروتکل ارزیابی
سیزده مشاور و سردبیر THE DENTAL ADVISOR CLEARFIL SE Protect را طی یک دوره شش هفته ای مورد ارزیابی بالینی قرار دادند.
بیش از 150 ترمیم انجام شد.
CLEARFIL SE Protect در مقیاس رتبه بندی 1-5 مورد ارزیابی قرار گرفت:
1 = ضعیف، 2 = منصفانه، 3 = خوب، 4 = بسیار خوب، 5 = عالی.

مشاهدات ویراستاران

فلوچارت چند لایه به خوبی با دستورالعمل های واضح برای استفاده بالینی نشان داده شده است. زمان استفاده و میزان لایت دادن به عنوان یک یادآوری در یک نگاه روی جعبه توزیع چاپ شده است.

کامل بودن کیت
سیستم ساده شامل یک ظرف ذخیره سازی و توزیع مناسب است که دو بطری را در کنار هم نگه می دارد. یک ظرف توزیع کننده، محافظ نور و برس های کاربردی نیز گنجانده شده است.

طریقه قاطی کردن پرایمر و باند
سیستم ذخیره سازی و توزیع مناسب است. میزان خروجی پرایمر و باند به راحتی کنترل می شود. با این حال، هنگامی که مقدار کمی در بطری ها مخصوصا بطری محتوی باند باقی می ماند، زور بیشتری مورد نیاز است.

ویسکوزیته
پرایمر و باند دندان را به طور یکنواخت خیس می کند. پرایمر با ویسکوزیته کم به راحتی تحت فشار هوای ملایم جریان دارد در حالی که پیوند چسبناک تر ممکن است نیاز به استفاده طولانی مدت از هوا داشته باشد.

حساسیت بعد از عمل
هیچ حساسیت پس از عمل در طول دوره ارزیابی شش هفته ای گزارش نشد. مشاوران دریافتند که CLEARFIL SE Protect در کاهش حساسیت زمانی که در نواحی فرورفتگی یا مناطق مشابه ساختار حساس دندان قرار می گیرد، موثر است.

حذف باند ماتریس
CLEARFIL SE از اتصالات به نوارهای زمینه فلزی محافظت می کند و جدا کردن باندها را نسبت به سایر سیستم های اتصال خودکار دشوارتر می کند. مشاوران از هموستات و فشار محکم برای کمک به برداشتن باندهای ماتریکس استفاده کردند. جلوگیری از تجمع چسب در برابر باند نیز مفید بود.

یادداشت ویراستار:

CLEARFIL SE PROTECT در ابتدا توسط DENTAL ADVISOR تحت نام Clearfil PROTECT BOND در جلد ارزیابی شد. 21، شماره 8، اکتبر 2004.

برای دیدن منبع زبان اصلی مقاله اینجا کلیک کنید

سبد خرید

علاقه مندیها

ورود اعضاء

ورود به حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام!
عضویت در وب سایت